Рожнятів сервіс

Продаж і сервісне обслуговування касових апаратів, електронних ваг,
супутникове телебачення, ремонт телерадіоапаратури. м.Рожнятів,площа Єдності буд.6 тел.096-8253344

Вівторок, 19.03.2024, 07:21
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Каталог продукції » Програмне забезпечення

Програмні рішення МініСофт

 Програмне забезпечення від компанії «МініСофт» дозволяє оперативно вирішувати щоденні завдання автоматизації та оперативного обліку в торгівлі і сфері обслуговування. Мова йде про власні розробки компанії - комплексній системі програм «МініСофт Комерція (Торгівля, Громадське харчування)». «МініСофт Комерція» - це концептуально нове програмне забезпечення для автоматизації підприємства.

 Це програмне середовище здатне повністю взяти на себе обов'язки оперативного обліку та фінансового управління в закладах роздрібної торгівлі, громадського харчування та інших послуг.

Пакет програмного забезпечення «МініСофт Комерція (Торгівля, Громадське харчування)» складається з:
- модуля «МініСофт Магазин» або «МініСофт Бутік»;
- модуля «МініСофт Кафе»;
- блок «МініСофт Автомийка»;

- модуля  «МініСофт Комерція Салон»

 

За допомогою програмних продуктів компанії МініСофт можна автоматизувати об'єкти:
- магазини, бутіки, маркети та ін. - програма «МініСофт Магазин»
- кафе, піцерії, бістро, їдальні - програма «МініСофт Кафе»
- автомийки, СТО - програма «МініСофт Авто»                                                    

-салон краси,масажний салон,SPA-центр,косметологія,нігтьова студія,перукарня,фітнес клуб,тренажерний зал - програма «МініСофт Комерція Салон»

 


Варіанти ознайомлення
 Компанія «МініСофт» не пропонує споживачу «кота в мішку». Для будь-якого бажаючого є можливість зареєструватися на сайті фірми і завантажити поточну версію цього програмного пакета. Більш просто переглянути працюючу систему можливо за допомогою підключення до віддаленого робочого столу з демонстраційною версією програми.

Можливості програми для автоматизації підприємства
Пропонований пакет програм легко «контактує» з різним торговим обладнанням:

- сканерами штрих-кодів;
- принтерами етикеток і штрих-коду;
- POS-принтерами чеків;
- картрідер;
- торговими електронними вагами;
- фіскальними реєстраторами та ЕККА;
- грошовими сейфами та ін.


 У разі необхідності використання фіскального обладнання (згідно із законодавством країни) тут передбачена можливість використання загальної бази даних програмою і інтегрованим фіскальним реєстратором IKS-483LT, а також - з будь-якої іншої моделлю ФР через спеціальний драйвер. Також підтримується робота з електронного контрольно-касовим апаратом (Міні, Екселліо та ін.).

 У програмі реалізована можливість шифрування збережених даних, що забезпечує високий рівень надійності їх зберігання. Система адміністрування прав доступу дозволяє чітко розмежувати доступні функції для кожної категорії працівників, які мають доступ до програми. Правильна інсталяція та налаштування програми дозволять обмежити доступ перевіряючих інстанцій до робочої базі програмного комплексу.

Додаткові сервісні функції
 Консультанти компанії «МініСофт» зацікавлені в якісній інтеграції програмного продукту для супроводу вашої діяльності. Тому вони проконсультують вас щодо особливостей програмного забезпечення, налаштування його під ваші потреби.

 Адже висока ефективність програмного забезпечення компанії - це продукт комплексної роботи розробників, програмістів і постановників завдань, тестерів і наших клієнтів. Саме практичне тестування продукту допомагає вивести його на досконалий рівень стабільної, зручною для клієнта роботи. Власник бізнесу отримує зручний інструмент для управлінського супроводу свого підприємництва, а персонал зручний спосіб справлятися з щоденною роботою.

 У програмному комплексі реалізована можливість дистанційного керування своїм бізнесом через мережу Інтернет. Специфіка діяльності окремого клієнта може стати приводом для розробки додаткового функціоналу.

Доступні конфігурації програми для автоматизації обліку
Доступні такі версії ПЗ:

- однокористувальницька конфігурація - в роботі використовується один ПК для виконання всіх операцій з програмою;
- двохкористувальницький варіант - передбачає наявність одного робочого місця продавця та одного місця керуючого або працівника складу. Тут присутня вже можливість дистанційного контролю об'єкта;
- мережева конфігурація - припускає роботу декількох машин із загальною базою даних, розташованої на окремому сервері. В поставці такої конфігурації доступні ліцензійні ключі для підключення будь-якої кількості ПК в робочій мережі.


Гарантії виробника
- Компанія МініСофт офіційно надає 90-денну гарантію 100% задоволення якістю. Згідно неї, якщо клієнт при щоденній роботі з ПЗ не отримає очікуваного приросту (ознайомтеся з повним списком факторів), то компанія просто поверне витрачені на придбання продукту гроші.


Можливості програми МініСофт Магазин
Товарний облік допоможе вести програма МініСофт Магазин. Вона «впорається» як з роздрібною торговельною точкою, так і з товарообігом оптового магазину. Ця програма, як повністю автономний і самостійний продукт, дозволяє автоматизувати всі операції магазинної бухгалтерії.

МініСофт Магазин забезпечує:
- ведення автоматизованого обліку приходу товару (послуг) по магазину і продажів;
- використання системи персоніфікованого надання бонусних і дисконтних знижок, спрямованої на збільшення лояльності клієнтів;
- контроль переміщення грошових коштів за маршрутом «каса - розрахунковий рахунок»;
- проведення інкасації, внесення коштів у систему, перерахування грошей в дохід власника;
- облік і контроль розрахунків з постачальниками, інших операційних витрат;
- формування динамічних звітів (залишки товару, витрати і доходи магазину, рух товару і засобів, ін.).


 Дана програма автоматизації в масштабах мережі магазинів може грати роль фронт-офісу, забезпечуючи автоматизований обмін даними з бек-офісом на базі більш потужної програми обліку (1С: Підприємство або ін.).

 Практичне знайомство з програмою МініСофт Магазин забезпечить презентація, яку можна замовити, подавши заявку в центральний офіс компанії або через регіональних партнерів компанії МініСофт. За відсутності офіційних представників в місці вашого проживання ознайомлення з програмою можна виконати дистанційно і самостійно.

 Сьогоднішнє поширення цієї програми свідчить про підтвердження її можливостей і зручності використання. Як власник, так і персонал магазину отримують зручний функціональний інструмент для різних сфер торгівлі як промисловими товарами, так і продуктами харчування.

Можливості програми МініСофт Кафе
 МініСофт Кафе - програмний інструментальний комплект для забезпечення функціонування закладів громадського харчування: кафе, піцерій, барів, ресторанів, їдалень, фаст-фудів, клубів та ін. У його функції входить повне ведення контролю та оперативного обліку всіх товарно-грошових рухів в закладі.

 Програма МініСофт Кафе - відмінна альтернатива дорогим системним програмам автоматизації бухгалтерської діяльності. Вона ідеально «впишеться» в торгівельні точки дрібних і середніх власників бізнесу. У великих закладах ця програма може працювати самостійно або ідеально грати роль зручного фронт-офісу для персоналу.

Функціонал програми дозволяє:
- тримати під автоматизованим «контролем» прихід і продажу товарів, матеріалів, продукції;
- виконувати калькуляцію складу продукції з автоматичним списанням використаної сировини при оприбуткуванні виготовленого продукту або його продажу (варіанти можуть вибиратися індивідуально для кожного продукту);
- зручно працювати з неоплаченими замовленнями клієнтів, проводити і друкувати чеки розрахунку і пречек;
- «Курірувати» виробничий (кухонний) процес - замовлення можуть автоматично роздруковуватися на принтері кухні в момент здійснення замовлення і поточного дозамовлення;
- максимально надійно контролювати і припиняти спроби крадіжок, несанкціонованих дій та руху товару з боку персоналу;
- застосовувати для збільшення лояльності персоніфіковану систему дисконтних знижок клієнтів;
- виконувати проводки розрахунків з постачальниками та інших операційних витрат;
- формувати і аналізувати дані у вигляді звітів по всіх рухам товарів і грошових коштів.


 Доступний як однокористувальницький варіант програми, так і мережева версія. Програма має систему розмежування прав користувачів. Консоль адміністратора програми дозволяє надавати різні права доступу користувачам системи з урахуванням їх виду діяльності. Для офіціанта або бармена будуть доступний функціонал формування замовлення клієнта і розрахункової документації (рахунки, чека). Скасування операцій (повернення, видалення, перепроводка) буде доступна іншої категорії уповноважених співробітників або адміністратору.

 Розумна інсталяція програмного забезпечення дозволить захистити дані від несанкціонованого доступу навіть перевіряючих органів. МініСофт Кафе вже сьогодні зарекомендувала себе серед власників підприємств громадського харчування. Її зручний інтерфейс і функціональні можливості задовольняють персонал, а інструменти контролю та адміністрування дозволять керівництву бути «у всеозброєнні».

Можливості програми МініСофт Авто (для автоматизації СТО)
 МініСофт інтегрується в будь-який вид популярного підприємництва. Діяльність автомийок не залишилася без уваги - програма МініСофт Авто дозволяє управляти всіма рухами на автомийці або СТО якого-небудь формату (природно, крім самого процесу миття або ремонту).

Функціонал програми для автоматизації забезпечує власнику об'єкта:
- економію часу за рахунок автоматизації обліку продажів послуг;
- контроль руху матеріальної бази та витратних матеріалів;
- заохочення постійних клієнтів шляхом ведення персоніфікованої дисконтно-бонусної системи;
- підключення до системи зчитувачів магнітних карт;
- наочну звітну картину руху коштів по об'єкту (від каси до рахунку) і можливість управління ними (внесення коштів, інкасація, списання витрат, зарахування доходів та ін.);
- облік обсягу і виду, виконаних персоналом робіт,
- зручне нарахування заробітної плати персоналу;
- повний дистанційний контроль (звітний) за діяльністю мийки;
- надійний захист цілісності даних, ізолювання їх від несанкціонованого доступу перевіряючих служб.

Програма ідеально впорається з роллю фронт-офісу в автоматизованій системі мережі автомийок.

Можливості програми МініСофт Комерція Салон                                                                                                                                Програму «МініСофт Комерція Салон» можна використовувати для ведення фінансового та управлінського обліку в таких закладах:

 - салон краси;

- масажний салон;

- SPA-центр;

- косметологія;
- нігтьова студія;
- перукарня;
- фітнес клуб;
- тренажерний зал;
- та інших, які надають послуги і продають супутні товари в закладах.
 
Програма дозволяє власнику або адміністратору салону:
- вести автоматизований облік продажів послуг і товарів, приходу і витрати матеріалів (засобів догляду за тілом, косметики тощо);
- використовувати персоніфіковану дисконтну та бонусну системи для заохочення постійних клієнтів;
- контролювати рух грошових коштів від каси об'єкта до розрахункового рахунку, проводити інкасації та внесення коштів, відносити гроші на витрати і доходи власника;
- створювати чеки для розрахунку клієнтів і друкувати їх на фіскальних пристроях (фіскальних реєстраторів);
- враховувати роботу персоналу і розраховувати розмір їх заробітної плати;
- за допомогою звітів контролювати всю діяльність, а саме оплату клієнтами товарів і послуг, залишки матеріалів і товарів, доходи і витрати та інше.
 
Функціональні можливості програми МініСофт Комерція Салон:
- ведення карток клієнтів із зазначенням їх анкетних даних, типи клієнтів - фізичних та юридичних осіб
- ведення бази дисконтних карт клієнтів з 3 видами знижок: фіксований відсоток, фіксована сума знижки і накопичувальна система (з можливістю завдання 10 діапазонів граничних сум і відсотків знижки)
- використання накопичувальних і разових знижок клієнтів
- використання бонусної системи лояльності покупців
- експорт інформації про клієнтів для відправки SMS
- імпортування даних клієнтів і дисконтних систем з зовнішніх файлів (спеціальний модуль програми)
- ведення карток постачальників (із зазначенням усіх реквізитів юридичної або фізичної особи)
- ведення розрахунків з постачальниками в розрізі прибуткових накладних з контролем суми боргу, суми повернень
- заборона переплати постачальнику або оплати без приходу
- формування звітів по покупцям за період
- формування звіту по розрахунках з постачальниками та акту звірки за певним постачальнику за період
 
Програму «МініСофт Комерція Салон» слід віднести до малих програмами автоматизації - вона, можливо, не має стільки додаткових інструментів ведення обліку персоналу і планування завантаження майстрів або обладнання, як великі і дорогі спеціалізовані програми для салонів, однак дозволяє повністю організувати процес роботи з клієнтами та управління товарами, що найчастіше необхідно невеликому закладу. Дану програму рекомендуємо купувати у випадку, коли необхідна проста у впровадженні та щоденному використанні програма, що повністю відповідає вимогам і власника, та законодавства (наприклад, для України - забезпечення друку чека на РРО - фіскальному реєстраторі). Безсумнівним достоїнством програми «МініСофт Комерція Салон» є її доступна ціна і відсутність будь-яких додаткових витрат при її використанні.
 
Застосування в закладі програми «МініСофт Комерція Салон» не вимагає використання для обліку та контролю ще яких-небудь інших програм. Однак, при необхідності - наприклад, при автоматизації мережі салонів, програма може використовуватися в якості фронт-офісу об'єкта (а в якості бек-офісу може використовуватися велика програма обліку, наприклад, 1С: Підприємство).

 

 
Категорія: Програмне забезпечення | Додав: admin (01.08.2015)
Переглядів: 2128
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Погода


Автоматизація роздрібної торгівлі
магазинів, бутіків, аптек, кафе
Касовий апарат
Екселліо DP-15 Касовий апарат Екселліо ДП-15
Касовий апарат
Екселліо DP-25 Касовий апарат Екселліо ДП-25
Касовий апарат
ІКС-М510 Касовий апарат ІКС-М510
Наші партнери
ІНТЕМ
IKC
Екселліо
Юнісистем
МініСофт
НВП Троян
ДНВП"ЕЛЕКТРОНМАШ"

Cайт ЦСО Шумей М.В. м.Рожнятів

Copyright "Рожнятів сервіс" © 2009 - 2024
Використовуються технології uCoz