Реєстрація реєстраторів розрахункових операцій
21.05.2014
Документи, які необхідно подати до Міндоходів
Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формах при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг повинні застосовувати реєстратори розрахункових операцій.
Для реєстрації реєстраторів розрахункових операцій суб’єкт господарювання подає до органу доходів і зборів:
- заяву про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;
- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;
- копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;
- копію договору суб'єкта господарювання з Центру сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.
Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 року № 417.
Нагадуємо, що з 1 січня 2014 року до суб’єктів господарювання, які зобов’язані використовувати РРО, застосовуються штрафні санкції в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян в разі неподання ними звітності та інформації, пов'язаної із застосуванням РРО, по дротових або бездротових каналах зв'язку.
ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві