admin | Дата: Субота, 04.01.2020, 20:00 | Повідомлення # 1 |
Ранг 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 2045
Статус: Offline
| Отримання грошових коштів від покупців через банківські термінали та мобільні додатки, коли потрібен РРО?
При здійсненні розрахунків у безготівковій формі із застосуванням платіжних карток (з використанням платіжного терміналу, поєднаного з РРО) суб’єкт господарювання повинен проводити розрахункові операції через належним чином зареєстрований РРО із роздрукуванням відповідних розрахункових документів, крім суб’єктів господарювання, які згідно з чинним законодавством можуть не застосовувати РРО при розрахунках за продані товари та надані послуги.
Відповідно до пп. 10 п. 4 розділу І Постанови № 705 платіжний додаток — програмний засіб, розміщений в апаратно-програмному середовищі електронного платіжного засобу, за допомогою якого здійснюються платіжні та інші оперативні дії, передбачені договором.
Банківський сервіс «інтернет-банкінг» — це сучасний програмний комплекс, що дає змогу контролювати стан своїх рахунків та здійснювати банківські операції без відвідування установи банку в режимі 24 години на добу з будь-якої точки світу, де є доступ до мережі Інтернет.
Отже, якщо оплата за реалізовані платником єдиного податку другої групи товари (послуги) згідно з договором здійснюється винятково у безготівковій формі через установи банку або термінали самообслуговування банку, застосування РРО є необов'язковим.
Водночас, при оплаті покупцем рахунку за допомогою інтернет-банкінгу — на думку податківців, РРО застосовується, а розрахунковий документ у такому випадку надається (надсилається) споживачу разом з товаром чи під час надання послуги.
ІПК від 21.11.2019 р. № 1458/04-36-33-02-07/ІПК.
https://u.to/wnskFw
|
|
| |