КОРО* на РРО скінчилась. Як відмовитися від її ведення?
Чи треба якимось чином повідомляти податківців про відмову від ведення КОРО, якщо вона скінчилася, а нову не реєстрували, бо не збиралися її вести?
Так, треба все одно подати контролюючому органу заяву про скасування реєстрації такої КОРО, а також саму КОРО, заповнену належним чином до дати подання заяви включно. Наведемо далі аргументи на підтримку такої позиції.
Мінфін наказом від 20.09.2018 р. №773 затвердив зміни до:
-Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги),
-Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти,
-Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій,
-Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій.
З 01.10.2018 р. суб’єкти господарювання можуть відмовитися від використання КОРО на РРО у разі виходу з ладу РРО або відключення електроенергії, за умови не проведення розрахункових операцій до моменту підключення резервного РРО або включення електроенергії. Рішення про це затверджується власними розпорядчими документами суб'єкта господарювання. У такому випадку суб’єкт господарювання має право не реєструвати і не зберігати КОРО та розрахункові книжки, а ті хто вже зареєстрував – скасувати реєстрацію КОРО та припинити її застосування.
Змінами також передбачено надання можливості суб'єктам господарювання реєструвати РРО на підставі реєстраційної заяви в електронному вигляді за спрощеною формою (без додатків).
Наказ набрав чинності 01.10.2018 р. (за винятком окремих положень, які набирають чинності після набрання чинності нормативно-правовим актом Мінфіну щодо затвердження порядків ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру центрів сервісного обслуговування РРО).
https://i.factor.ua/ukr....04.html