Коли слід скасовувати реєстрацію РРО?
Скасування реєстрації РРО відбувається у 12 випадках. Про них поговоримо далі
Податківці у підкатегорії 109.06 «ЗІР» зауважили, що скасування реєстрації РРО відбувається у випадках, коли:
1.суб’єктом господарювання подано заяву про скасування реєстрації РРО за формою №4-РРО;
2.вичерпано строк служби РРО, вказаний у реєстрі екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі – Реєстр екземплярів РРО) або у паспорті (формулярі) РРО, який не включений до Реєстру екземплярів РРО та був зареєстрований у контролюючому органі до створення Реєстру екземплярів РРО;
3.закінчилися визначені законодавством строки експлуатації РРО;
4.РРО застосовується не за сферою застосування, визначеною Державним реєстром реєстраторів розрахункових операцій (далі – Реєстр РРО);
5.виявлено невідповідність модифікації, конструкції та/або версії внутрішнього програмного забезпечення РРО, включених до Реєстру РРО;
6.установчі документи суб’єкта господарювання згідно із судовим рішенням визнано недійсними;
7.наявне судове рішення про ліквідацію суб’єкта господарювання – банкрута;
8.наявне судове рішення щодо припинення суб’єкта господарювання, що не пов’язане з банкрутством;
9.суб’єкт господарювання – фізична особа – підприємець померла, а також у разі оголошення такої особи померлою, визнання недієздатною або безвісно відсутньою, обмеження її цивільної дієздатності;
10.в контролюючих органах наявні відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань щодо державної реєстрації припинення суб’єкта господарювання;
11.викрадено РРО;
12.змінено власника РРО;
13.щодо господарської одиниці, де використовується РРО, суб’єкт господарювання повідомив про такий об’єкт оподаткування контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ПКУ, як про закритий або такий, що не експлуатується суб’єктом господарювання.
https://news.dtkt.ua