Рожнятів сервіс

Продаж і сервісне обслуговування касових апаратів, електронних ваг,
супутникове телебачення, ремонт телерадіоапаратури. м.Рожнятів,площа Єдності буд.6 тел.096-8253344

Неділя, 19.05.2024, 02:02
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: admin  
Форум » Касові апарати » РРО - без проблем. » Чи потрібно комунальному підприємству застосовувати РРО ((порядок реєстрації та застосування РРО))
Чи потрібно комунальному підприємству застосовувати РРО
adminДата: П`ятниця, 20.03.2015, 19:18 | Повідомлення # 1
Ранг 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 2045
Статус: Offline
Чи потрібно комунальному підприємству застосовувати РРО


9.03.2015

ДПІ у Подільському районі ГУ ДФС у м. Києві інформує, що відповідно до п.1 статті 3 Закону України від 06.07.95 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання, які, зокрема, проводять готівкові розрахунки при продажу товарів і наданні послуг у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, мають застосовувати зареєстровані, опломбовані та переведені у фіскальний режим роботи РРО.

З 01.01.2015 року підприємства, які приймають від споживачів готівку за ЖК- послуги, повинні проводити такі розрахунки через РРО та видавати фіскальні касові чеки за ф.№ ФКЧ-1.

Разом з тим до 01.07.15р. підприємства звільнили від штрафних санкцій за порушення вимог Закону №265, за умови, що прийом готівки від споживачів оформлюється через касу (виписуються касові ордери, видається споживачу підписана та завірена печаткою в установленому порядку квитанція).

Згідно до п.1 статті 17 Закону №265 за порушення вимог Закону №265 до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у розмірах: при первинному порушенні з 01.07.2015 року – застосовується штраф 1 грн., за кожне наступне порушення протягом календарного року – в п’ятикратному розмірі від вартості проданих з порушенням послуг.

Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовується для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджений наказом Міндоходів України від 28.08.13р. №417.

Першим кроком суб'єктів господарювання, які мають намір використовувати реєстратори розрахункових операцій, є вивчення документації щодо застосування певних видів реєстраторів, моделей та їх класифікацій у конкретних сферах діяльності, а потім вже їх придбання.

Другим кроком, обрання центра сервісного обслуговування та укладання із ними договір.

Третім кроком, звернутися до податкової місцезнаходженням (місцем проживання) суб'єкта господарювання та подати:

- заяву про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;

- копію документа, що підтверджує факт придбання або безоплатного отримання РРО;

- копію документа на право власності або права перебування (оренди) в приміщенні, де будуть використовувати касовий апарат;

- копію договору із ЦСО.

Отримати довідку про резервування фіскального номера РРО за формою №2-РРО.

Четвертим кроком, протягом 5 робочих днів із моменту видачі довідки про резервування фіскального номера РРО звернутися до ЦСО, аби касовий апарат опломбували та ввели в експлуатацію.

П’ятим кроком, копію згаданої довідки та акт до закінчення вищезазначеного п’ятиденного строку подати до податкової для завершення реєстрації РРО й отримання посвідчення.

Звертаємо увагу на обов'язковість взяття РРО на облік у фіскальних органах. Від того, чи виконано всі дії, передбачені процедурою реєстрації, залежить надання реєстратору статусу зареєстрованого.

ДПІ у Подільському районі ГУ ДФС у м. Києві

http://kyiv.sfs.gov.ua/okremi-storinki/arhiv1/189267.html
 
Форум » Касові апарати » РРО - без проблем. » Чи потрібно комунальному підприємству застосовувати РРО ((порядок реєстрації та застосування РРО))
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Cайт ЦСО Шумей М.В. м.Рожнятів

Copyright "Рожнятів сервіс" © 2009 - 2024
Використовуються технології uCoz
radionet