admin | Дата: П`ятниця, 08.11.2013, 19:08 | Повідомлення # 1 |
Ранг 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 2045
Статус: Offline
| Для реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) суб’єкт господарювання подає до органу доходів і зборів:
- заяву про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;
- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності
або користування РРО;
- копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися
РРО;
- копію договору суб'єкта господарювання з Центру сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.
При цьому, заява про реєстрацію РРО може бути поданою в паперовому або в електронному вигляді.
Нагадуємо, що суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формах при продажу товарів
(наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг повинні застосовувати реєстратори розрахункових операцій.
Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за
товари (послуги), затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 № 417.
По матеріалах: Міндоходів
|
|
| |