admin | Дата: Четвер, 04.08.2016, 06:31 | Повідомлення # 1 |
Ранг 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 2045
Статус: Offline
| Еволюція аптек: аптеки нового покоління
Аптечна мережа Maxmo (Німеччина, Кельн) запустила у своїх відділеннях новий сервіс для відвідувачів, створивши новий контент в автоматизації аптек. У відділеннях встановлено інтерактивну інформаційну систему, в якій відвідувачі можуть самостійно переглянути описи, правила прийому, список протипоказань, вартість препаратів та ін. Інтерактивні полиці з товарами, створені за технологією Digital Signage, розташовані по всьому периметру аптеки. Відвідувач знаходить ліки, які його цікавлять, натискає на них і отримує детальну інформацію з інструкцією по прийому, описом препарату, протипоказань, а в окремих випадках - навіть відеоролик про нього.
Для купівлі досить натиснути кнопку "Купити", оплатити купівлю банківською карткою або готівкою і отримати ліки в спеціальному лотку під екраном. Покупки в лоток викладає робот.
На думку власника мережі Штеффена Кюнерта, таке рішення - це, в першу чергу, зручність відвідувачів: мінімум черг, максимум комфорту під час вибору, повнота інформації. Досить часто ми бачимо в аптеці ситуацію, коли покупець просить фармацевта уточнити показання, правила прийому та ін. Весь цей час інші клієнти чекають у черзі: що для хворих людей дуже некомфортно. З інтерактивними вітринами клієнт може вивчити всю інформацію в комфортному йому темпі і режимі, не заважаючи іншим відвідувачам.
Ще одна перевага технології - багатомовне меню. У багатонаціональній Німеччині клієнти, що не знають німецької - це не рідкість. А інтерактивна вітрина в аптеці розповість про все рідною мовою користувача, що підвищить його комфорт і знизить ймовірність помилок під час покупок. Важливим в умовах Німеччини фактором є й економія на зарплаті персоналу, яку забезпечують Digital-екрани.
Втім, поступовий перехід на цифрові технології відбувається і на пострадянському просторі. Аптечні мережі у ближньому зарубіжжі впроваджують сенсорні кіоски, які допомагають відвідувачам визначитися з вибором, надаючи інформацію, і зменшують час, який витрачається фармацевтом на обслуговування клієнтів. На таких мультимедійних кіосках розміщуються не тільки електронні каталоги ліків, а й рекламні пропозиції, акції, інформація для відвідувачів. Для аптечної мережі це створює додаткові можливості з продажу реклами фармацевтичним виробникам, а для фармкомпаній - розширює можливості рекламних впливів на покупців, дозволяє скоротити витрати на поширення і контроль POS-матеріалів.
http://systemgroup.com.ua/uk....olinnya
|
|
| |