Нові порядки реєстрації та застосування РРО
26 липня 2016 року наберуть чинності оновлені законодавчі акти щодо порядку реєстрації та використання РРО та книг обліку РО (Наказ МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ "Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій"від 14.06.2016 № 547, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05 липня 2016 р. за № 918/29048, читати повний текст)
Цим Наказом вводяться у дію нові Правила (див. нижче), а старі Правила 2013 року втрачають чинність (Наказ Міністерства доходів і зборів України 28.08.2013 № 417)
Нові норми та правила (містять також форми всіх заяв, довідок та інших документів):
Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги);
Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти
Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій;
Порядок опломбування реєстраторів розрахункових операцій.
До уваги Центрів Сервісного обслуговування:
"До створення реєстру центрів сервісного обслуговування суб'єкт господарювання до заяви про реєстрацію (перереєстрацію) реєстратора розрахункових операцій разом із копією договору суб'єкта господарювання з центром сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт такого реєстратора розрахункових операцій подає до контролюючого органу також копію договору (або іншого документа), яким підтверджується право, надане виробником (постачальником) реєстратора розрахункових операцій центру сервісного обслуговування на проведення технічного обслуговування і ремонту відповідної моделі (модифікації) реєстратора розрахункових операцій."
http://systemgroup.com.ua/uk....nya-rro