Чи складати податкову накладну на кожен РРО, платник вирішує сам
Платник ПДВ, який здійснює операції з постачання товарів кінцевому споживачеві з використанням двох і більше реєстраторів розрахункових операцій (РРО), у т. ч. через свої філії та/або структурні підрозділи, яким делеговано право виписувати податкові накладні, на власний розсуд приймає рішення щодо складання податкових накладних за такими операціями.
А саме:
складати окрему податкову накладну за щоденними підсумками операцій з постачання товарів, здійснених через окремий РРО. У такій накладній обсяг постачання та сума ПДВ мають відповідати фактичній сумі виторгу й сумі ПДВ, відображеній у Z-звіті РРО;
або складати одну податкову накладну за щоденними підсумками операцій з постачання товарів, здійснених через усі РРО платника, включаючи ті, що знаходяться у філіях чи структурних підрозділах. У такому разі обсяг постачання та сума ПДВ у податковій накладній відповідатимуть загальній сумі виторгу та сумі ПДВ, відображеній у Z-звітах всіх РРО підприємства.
Якщо ж платник ПДВ не делегував право виписувати податкові накладні своїм філіям чи структурним підрозділам, які здійснюють операції з використанням РРО, то податкову накладну доведеться виписувати за щоденними підсумками операцій до кожного РРО окремо. Такі податкові накладні виписують від імені платника ПДВ — головного підприємства.
Лист ГУ ДФС у Чернігівській області від 15.11.2016 № 3689/10/25-01-12-01-09
Джерело: http://www.golovbukh.ua