Особливості застосування РРО для операцій з купівлі-продажу іноземної валюти!
Фахівці столичного управління Міндоходів інформують про порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, який застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти затверджений наказом Міністерствf доходів і зборів України від 28.08.13 р. № 417 «Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій».
Даний Порядок поширюється на всіх суб’єктів господарювання та їх представників (уповноважених осіб), які здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти.
Вищезазначеним Порядком визначаються такі форми:- заява про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти;
- довідка про резервування фіскального номера РРО з купівлі-продажу іноземної валюти;
- реєстраційне посвідчення РРО з купівлі-продажу іноземної валюти;
- заява про скасування реєстрації РРО з купівлі-продажу іноземної валюти;
- довідка про скасування реєстрації РРО з купівлі-продажу іноземної валюти;
- рішення про скасування реєстрації РРО з купівлі-продажу іноземної валюти;
- заява про реєстрацію журналу використання РРО з купівлі-продажу іноземної валюти;
- журнал використання РРО з купівлі-продажу іноземної валюти.
При реєстрації РРО в органах доходів і зборів йому присвоюється фіскальний номер РРО.
Фіскальний номер РРО автоматично формується в інформаційній системі Міндоходів при резервуванні фіскального номера, є єдиним для всього інформаційного простору України, не змінюється при перереєстрації РРО і зберігається за РРО до дати скасування реєстрації РРО. Після скасування реєстрації РРО фіскальний номер закривається та надалі не використовується.
Особи уповноважені на здійснення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти зобов’язані зареєструвати РРО модифікації яких включені до Державного реєстру РРО зі сферою застосування «операції з купівлі-продажу іноземної валюти» відповідно до положень цього Порядку, виконати персоналізацію РРО, опломбувати РРО та перевести РРО у фіскальний режим роботи.
Реєстрація РРО здійснюється в органі доходів і зборів за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків.
Варто звернути увагу, на те що суб’єкти господарювання, які включені до системи подання податкових документів в електронному вигляді, можуть подавати реєстраційні заяви в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку.
На сьогодні в Києві загалом нараховується 28 092 касових апаратів, у тому числі нових персоніфікованих РРО – 17 710. Нагадуємо суб’єктам господарювання, що застосування штрафних санкцій за неподання до органів Міндоходів контрольно-звітної інформації РРО та не приведення апаратів до вимог чинного законодавства настає з 1 січня 2014 року.
http://kyiv.minrd.gov.ua/media-ark/news-ark/117309.html