Складання акта при помилково проведеному розрахунку
Чи потрібно складати акт при скасуванні помилково проведеної через РРО суми розрахунку?
--------------------------------------------------------------------------------
Відповідно до п. 4.8 Порядку реєстрації РРО при скасуванні помилково проведеної через РРО суми розрахунку матеріально відповідальна особа господарської одиниці або особа, яка безпосередньо здійснює розрахунки, має скласти акт. При цьому в акті потрібно зазначити дані про помилкову суму та реквізити розрахункового документа.
Акти про скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунку передаються до бухгалтерії суб'єкта господарювання і зберігаються протягом трьох років. У разі відсутності у суб'єкта господарювання бухгалтерії зазначені акти підклеюються на останній сторінці відповідної книги обліку розрахункових операцій.
Перелік використаних документів
•Порядок реєстрації РРО — Порядок реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій за товари (послуги), затверджений наказом ДПА України від 01.12.2000 р. № 614
http://www.visnuk.com.ua/ua/pubs/id/591