admin | Дата: Вівторок, 03.12.2019, 21:20 | Повідомлення # 1 |
Ранг 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 2045
Статус: Offline
| Якщо відключили електроенергію або РРО на ремонті: як проводити розрахунки Головне управління ДПС у Миколаївській області повідомляє, якщо на період виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) або у разі відключення електроенергії розрахункові операції проводяться з використанням Книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки.
Після встановлення відремонтованого чи резервного РРО або відновлення постачання електроенергії суб’єкту господарювання необхідно провести через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням розрахункової книжки, а також відповідно до контрольної стрічки (у випадку обнулення оперативної пам’яті) — за час роботи, що передував виходу РРО з ладу або відключенню електроенергії, окремо за кожною ставкою ПДВ, акцизного податку або іншого податку чи збору, після чого слід виконати Z-звіт. За потреби виконується операція «службове внесення» на суму готівки, що зберігається на місці проведення розрахунків.
https://u.to/e8jdFg
|
|
| |