Рожнятів сервіс

Продаж і сервісне обслуговування касових апаратів, електронних ваг,
супутникове телебачення, ремонт телерадіоапаратури. м.Рожнятів,площа Єдності буд.6 тел.096-8253344

Середа, 27.11.2024, 09:18
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: admin  
Як будуть виплачувати кешбек за скарги на РРО-порушення
adminДата: Неділя, 27.10.2019, 08:48 | Повідомлення # 1
Ранг 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 2045
Статус: Offline
Як будуть виплачувати кешбек за скарги на РРО-порушення


Серед найбільш обговорюваних новацій у сфері РРО – запровадження Законом № 128 так званого податкового кешбеку. Йдеться про процедуру перерахунку покупцям з бюджету 100% вартості придбаних ними товарів (послуг). Відбуватиметься така виплата за рахунок штрафів, застосованих податківцями за результатами перевірки за скаргою покупця на порушення порядку проведення розрахункових операцій. Відповідні норми запрацюють 1 жовтня 2020 року, а податківці вже заявляли, що ці новації не містять загроз для бізнесу.

Отже,  якщо продавець, на думку покупця, порушив вимоги законодавства щодо здійснення розрахункових операцій із застосуванням РРО, а вартість товарів (робіт, послуг) в межах однієї розрахункової операції становить понад 850 грн, то покупець може звернутися до податківців зі скаргою про порушення платником податків вимог законодавства щодо здійснення розрахункових операцій. Її можна буде сформувати та надіслати до фіскальних органів через Електронний кабінет платника податків. Також через даний ресурс споживач зможе перевірити автентичність отриманих від продавця розрахункових документів, що мають зберігатися у спеціально створеній системі обліку даних РРО. Також через Електронний кабінет можна буде в режимі реального часу відстежувати стан розгляду надісланої скарги та інформацію щодо виплати компенсації.

Вимоги до змісту скарги викладуть у ст. 16-1 Закону про РРО. Споживачу також буде необхідно додати до свого звернення електронні або скановані копії документів, отриманих від продавця товару (робіт, послуг), про які зазначається в скарзі. Також до скарги можна додавати інші докази замовлення, оплати та отримання товару (роботи, послуги).

Оскільки згідно зі ст. 16-1 Закону про РРО покупці (споживачі) мають право подавати скарги на порушення законодавства щодо здійснення розрахункових операцій в інших передбачених законодавством формах, то таку скаргу можна буде подати фіскальним органам і у письмовій формі.

Далі податківці вивчатимуть скаргу покупця та проводитимуть камеральна перевірку щодо поданого звернення.

Умови, за яких споживачу здійснюється компенсація частини суми штрафних (фінансових) санкцій, викладуть у ст. 25 Закону про РРО. Зокрема, у зверненні покупця має бути зазначено номер його рахунку та банківську установу, в якій відкрито даний рахунок. А сума штрафних (фінансових) санкцій повинна надійти до державного бюджету в повному обсязі. Потім у податківців є п’ять робочих днів, аби підготувати висновок про компенсацію та подати його на виконання органу казначейства. Після цього в органу казначейства є ще п’ять робочих днів аби перерахувати покупцю компенсацію.

До речі, отримана покупцем (споживачем) компенсація за рахунок штрафних (фінансових) санкцій, застосованих контролюючими органами до РРО-порушника, не обкладатиметься податком на доходи та військовим збором.

Джерело: Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» від 20.09.2019 р. № 128-IX

https://u.to/2JebFg
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Cайт ЦСО Шумей М.В. м.Рожнятів

Copyright "Рожнятів сервіс" © 2009 - 2024
Використовуються технології uCoz
radionet