admin | Дата: Вівторок, 09.07.2019, 21:39 | Повідомлення # 1 |
Ранг 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 2045
Статус: Offline
| ДФС Буковини: актуальні запитання відповіді щодо порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій
В яких випадках та на яких підставах здійснюється скасування реєстрації РРО?
Скасування реєстрації РРО відбувається у випадках, коли:
суб’єктом господарювання подано заяву про скасування реєстрації РРО за формою № 4-РРО;
вичерпано строк служби РРО, зазначений у реєстрі екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі — Реєстр екземплярів РРО) або у паспорті (формулярі) РРО, який не включений до Реєстру екземплярів РРО та був зареєстрований у контролюючому органі до створення Реєстру екземплярів РРО;
закінчилися визначені законодавством строки експлуатації РРО;
РРО застосовується не за сферою застосування, визначеною Державним реєстром РРО;
виявлено невідповідність модифікації, конструкції та/або версії внутрішнього програмного забезпечення РРО, включених до Державного реєстру РРО;
установчі документи суб’єкта господарювання згідно із судовим рішенням визнано недійсними;
наявне судове рішення про ліквідацію суб’єкта господарювання — банкрута;
наявне судове рішення щодо припинення суб’єкта господарювання, що не пов’язане з банкрутством;
суб’єкт господарювання — фізична особа — підприємець померла, а також у разі оголошення такої особи померлою, визнання недієздатною або безвісно відсутньою, обмеження її цивільної дієздатності;
в контролюючих органах наявні відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань щодо державної реєстрації припинення суб’єкта господарювання;
викрадено РРО;
змінено власника РРО;
щодо господарської одиниці, де використовується РРО, суб’єкт господарювання повідомив про такий об’єкт оподаткування контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 ПКУ, як про закритий або такий, що не експлуатується суб’єктом господарювання.
Де суб’єкт господарювання може отримати інформацію з метою заповнення графи «реєстраційний номер екземпляра» розділу 3 реєстраційної заяви за формою № 1-КОРО в електронній формі?
З метою заповнення розділу 3 заяви про реєстрацію книги обліку розрахункових операцій та/або розрахункової книжки за формою № 1-КОРО суб’єкт господарювання може отримати інформацію щодо присвоєного реєстраційного номера екземпляру РРО, що включений до Реєстру екземплярів РРО, скориставшись засобами Електронного кабінету за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/rro-instance).
Пошук зазначеного реквізиту здійснюється відповідно до введених параметрів «Серійний номер» та/або «Код моделі» для РРО, на який реєструється КОРО.
Як здійснюється реєстрація КОРО на господарську одиницю?
Реєстрація КОРО здійснюється в контролюючому органі за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків. КОРО реєструється на кожну окрему господарську одиницю, при цьому КОРО, що реєструються одночасно, не обмежується.
При реєстрації першої КОРО на окрему господарську одиницю в контролюючому органі їй присвоюється фіскальний номер.
Для реєстрації першої та наступних КОРО на господарську одиницю в контролюючому органі суб’єкт господарювання або представник суб’єкта господарювання подає до цього органу, зокрема, заяву про реєстрацію КОРО та/або розрахункової книжки за формою № 1-КОРО.
За бажанням суб’єкта господарювання на одну господарську одиницю можна реєструвати декілька перших КОРО для використання в окремих місцях проведення розрахунків. Такі КОРО реєструються в інформаційній системі ДФС та отримують фіскальний номер на кожну КОРО
Яким чином СГ може отримати: дані щодо фіскальних номерів РРО, дати реєстрації РРО, номера останньої КОРО зареєстрованої на такий РРО, дати її реєстрації; дані щодо фіскальних номерів РРО, реєстрацію яких скасовано, дати, причини та підстави для скасування реєстрації РРО?
Відповідно до п. 19 глави 2 розд. II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 (далі – Порядок), для інформування суб’єктів господарювання Державна фіскальна служба (далі – ДФС) щодекади оприлюднює на своєму веб-сайті:
дані щодо фіскальних номерів реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) із зазначенням найменування суб’єкта господарювання (прізвища, імені, по батькові), дати реєстрації РРО, а також номера останньої книги обліку розрахункових операцій, зареєстрованої на такий РРО, та дати її реєстрації;
дані щодо фіскальних номерів РРО, реєстрацію яких скасовано за заявою суб’єкта господарювання або з ініціативи контролюючого органу, із зазначенням найменування суб’єкта господарювання (прізвища, імені, по батькові), дати, причини та підстави для скасування реєстрації РРО.
Інформація оприлюднюється із зазначенням дати оприлюднення і дати оновлення інформації.
На офіційному веб-порталі ДФС зроблено гіперпосилання на закладки: «Інформація про РРО» (http://sfs.gov.ua/rro) та «Інформація про книги ОРО» сервісу «Інформація щодо РРО та книг ОРО» (http://sfs.gov.ua/koro).
https://u.to/0pnTFQ
|
|
| |