Реєструєте РРО, який не включено до Реєстру: які документи подавати?
До заяви слід додати копії документів щодо підтвердження факту купівлі, а також копії паспорта РРО та паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема)
Податківці у підкатегорії 109.06 «ЗІР» нагадує, що Порядок включення РРО до реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій встановлено розд. III Порядку №64 «Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій».
Відповідно до п. 1 розд. III Порядку до Реєстру вносяться відомості про екземпляри РРО, моделі (модифікації) яких включені до Державного реєстру РРО, що поставлені для введення в обіг або експлуатуються, та строк служби яких не сплив.
Кожен екземпляр РРО включається до Реєстру один раз.
Кожному екземпляру РРО, включеному до Реєстру, присвоюється унікальний реєстраційний номер, який не змінюється протягом всього строку застосування РРО.
Разом з тим, пп. 3 п. 2 Наказу №64 передбачено, що протягом трьох місяців, наступних за місяцем набрання чинності Наказом №64, у разі подання заяви до органу Державної фіскальної служби про реєстрацію РРО, який не включений до Реєстру на дату подання такої заяви, суб’єкт господарювання – користувач реєстратора додає до заяви копії документів, які підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання реєстратора у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування, а також копії паспорта (формуляра) РРО та паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема). На підставі зазначених документів орган ДФС включає РРО до Реєстру.
https://news.dtkt.ua/state/cash-handling/56151