Як скористатись спрощеною процедурою реєстрації РРО
Офіс великих платників ДФС повідомляє про спрощену процедуру реєстрації РРО. Тепер реєстрація РРО здійснюється на підставі однієї заяви, без додатків.
Це стало можливим за рахунок запровадження електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО (виробник РРО, ЦСО, суб’єкт господарювання, ДФС) та взаємодії інформаційних ресурсів фіскальної служби, що прямо передбачено наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій».
Заява подається через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.
В меню «Введення звітності» необхідно обрати потрібну форму заяви заповнити її, підписати та надіслати.
Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви.
Інформація про результати розгляду заяви буде надіслана в електронному вигляді у другій квитанції. Відправлену заяву можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи».
Важливо - до початку реєстрації РРО необхідно надіслати (подати) до контролюючого органу Повідомлення про об’єкти оподаткування за формою №20-ОПП, у якому слід надати інформацію про господарську одиницю, де буде застосовуватись РРО. Повідомлення також можна подати з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів через приватну частину Електронного кабінету.
Переглянути інформацію про реєстри екземплярів РРО та реєстри ЦСО можна в Електронному кабінеті у розділі «Реєстри».
http://www.visnuk.com.ua/uk....iyi-rro