Мінфін вніс зміни до правил реєстрації та застосування РРО
Мінфін наказом від 20.09.2018 р. № 773 вніс численні зміни до Порядків, затверджені наказом Мінфіну від 14.06.2016 р № 547:- реєстрації і застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги);
- реєстрації і застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти;
- реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій;
- опломбування реєстраторів розрахункових операцій.
Крім того, викладено в новій редакції численні форми заяв, довідок і т.д., починаючи з форми № 1-РРО "Заява про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій" і Розрахункової книжки до форми № 1-ЦСО "Довідка про опломбування реєстратора розрахункових операцій".Основними цілями даного документа Мінфін оголосив:- спрощення процедур реєстрації РРО та введення їх в експлуатацію;
- впровадження при реєстрації і застосуванні РРО обміну інформацією в електронному вигляді;
- спрощення вимог щодо ведення КОРО.
Сам наказ набув чинності з 1 жовтня 2018 року, однак, практично всі реальні зміни набудуть сили після вступу в силу нормативно-правового акта Міністерства фінансів України про затвердження порядків ведення реєстру примірників реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій.
https://buhgalter911.com/uk/news/news-1039794.html