Використання касових апаратів у сфері торгівлі та послуг
Про це повідомила заступник начальника управління – начальник відділу реєстрації та обліку платників, ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податку управління обслуговування платників ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олена Шиян під час інтерв’ю для ЗМІ.
«Використання касових апаратів (РРО) є важливою умовою для легалізації фактично отриманих доходів, сплати податків до бюджету, збільшення податкових надходжень. Наразі в інспекції з початку року зареєстровано 186 реєстраторів розрахункових операцій, 1530 книг обліку розрахункових операцій та 226 розрахункових книжок» – відмітила керівник структурного підрозділу ДПІ.
Щодо застосування касових апаратів або інших РРО, то Олена Шиян зазначила, що застосовувати їх зобов’язані:
- будь-які суб’єкти господарювання сфери торгівлі та послуг, що працюють на загальній системі оподаткування і приймають платежі готівкою або платіжними картами;
- фізичні особи-підприємці (ФОП), що працюють на єдиному податку (2-а і 3-я група), якщо їх річний дохід перевищує 1 млн грн;
- підприємства та ФОП, які торгують підакцизними товарами. РРО необхідний в т.ч. для оформлення ліцензії;
- будь-які юридичні особи та ФОП, які торгують «технічно складними побутовими товарами», незалежно від обороту і організаційної форми;
- поштово-логістичні оператори, кур’єрські служби та ін., якщо вони приймають оплату готівкою і платіжною карткою, а також якщо приймають грошові кошти для подальшої їх передачі продавцю.
Також РРО застосовуються при використанні терміналів поповнення рахунку, у вендінгових (кавових та продуктових) автоматах, водоматах та інших програмно-технічних комплексах самообслуговування, які приймають готівкові кошти (крім банківських терміналів), тощо.
«Наразі для реєстрації РРО суб’єктам господарювання слід надати необхідний перелік документів до податкового органу за основним місцем обліку платника податків. Реєстрація триватиме 5 днів, після чого платнику видається реєстраційне посвідчення» – підсумувала наприкінці інтерв’ю фахівець.
http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/348237.html