admin | Дата: Четвер, 12.07.2018, 13:38 | Повідомлення # 1 |
Ранг 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 2045
Статус: Offline
| Внесено зміни до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що 26.06.2018 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13.06.2018 № 496 (далі – Постанова № 496), якою внесено зміни до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.05 2004 № 601 (далі – Порядок).
Зокрема, змінами, внесеними Постановою № 496:
► п. 11 Порядку викладено у такій редакції: «Роботи з введення реєстраторів в експлуатацію виконуються центром сервісного обслуговування відповідно до вимог експлуатаційних документів у строк, що не перевищує трьох діб з дати його інформування ДФС про резервування фіскального номера реєстратора.Інформація про резервування фіскального номера до центру сервісного обслуговування надсилається ДФС засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов’язкових реквізитів електронних документів у день резервування фіскального номера реєстратора в інформаційній системі ДФС територіальним органом ДФС, де проводиться реєстрація реєстратора»;
► п. 13 Порядку викладено у такій редакції: «Після закінчення робіт з введення реєстратора в експлуатацію представник центру сервісного обслуговування робить запис в експлуатаційних документах, складає довідку про опломбування реєстратора та акт введення його в експлуатацію за формою згідно з додатком 1. По одному примірнику довідки та акта залишаються в центрі сервісного обслуговування і надаються користувачеві. Один примірник таких документів надсилається центром сервісного обслуговування засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов’язкових реквізитів електронних документів до територіального органу ДФС, де проводиться реєстрація реєстратора»;
► п.50 Порядку викладено у такій редакції: «У разі укладення, розірвання, припинення дії або внесення змін до договору між центром сервісного обслуговування та користувачем про технічне обслуговування та ремонт реєстраторів не пізніше дати набрання чинності відповідним правочином центр сервісного обслуговування повинен повідомити про це територіальному органу ДФС за місцем реєстрації реєстратора такого користувача».Порядок доповнено розділом такого змісту: «Ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій», в якому п. 59 встановлено:
► «Виробники (постачальники) не пізніше дня поставки реєстратора надсилають ДФС України інформацію про такий екземпляр реєстратора, яка повинна містити дані про найменування моделі (модифікації) реєстратора, сферу його застосування та версію внутрішнього програмного забезпечення (згідно з Державним реєстром реєстраторів розрахункових операцій), унікальний (серійний) номер реєстратора, дату виготовлення, гарантійний строк зберігання, гарантійний строк експлуатації, строк служби реєстратора, складові частини реєстратора згідно із сертифікатом відповідності та конструкторсько-технологічною документацією виробника, комплект поставки.
На підставі зазначеної інформації ДФС України веде реєстр екземплярів реєстраторів розрахункових операцій у порядку, визначеному Міністерством фінансів України».
Постанову № 496 опубліковано в офіційному виданні «Урядовий кур’єр» від 26.06.2018 № 119.
http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/343347.html
|
|
| |