admin | Дата: Вівторок, 22.05.2018, 19:14 | Повідомлення # 1 |
Ранг 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 2045
Статус: Offline
| Використання резервного РРО
Алгоритм дій при поломці основного РРО та використання резервного РРО. У разі роботи з резервним РРО необхідно виконати наступне: Узяти контрольну стрічку основного РРО. Ввести в резервний РРО суми розрахунків. Роздрукувати Z-звіт. Підклеїти Z-звіт у КОРО. Заповнити розділ 2 КОРО. Заповнити графи 1, 2 розділу 4 КОРО. Реалізувати товар покупцю. Представник ЦСО заповнює графи 3-5 розділу 4 КОРО (після ремонту). Заповнити графи 6 та 7 розділу 4 КОРО. Провести операцію “службова видача”. Надрукувати Z-звіт на резервному РРО. Заповнити розділ 2 КОРО. Оформити чек “службове внесення” в основному РРО. Перекласти гроші з резервного РРО до основного. Роздрукувати Z-звіт наприкінці дня. Підклеїти Z-звіт у КОРО.
Що робити, якщо немає резервного РРО.
Проблема може бути, наприклад, у разі затримки гарантійного ремонту основного РРО. ДФС на це дає відповідь: ЦСО повинен передати суб’єкту господарювання у такому разі власний підмінний РРО (лист ДФС від 02.11.2015 р. № 23229/6/99-99-22-07-03-15). Далі необхідно провести спільну реєстрацію даного РРО. В принципі, суб’єкту господарювання простіше та швидше використати власний резервний РРО.
https://www.facebook.com/permali....1869236
|
|
| |