Рожнятів сервіс

Продаж і сервісне обслуговування касових апаратів, електронних ваг,
супутникове телебачення, ремонт телерадіоапаратури. м.Рожнятів,площа Єдності буд.6 тел.096-8253344

Неділя, 24.11.2024, 11:10
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: admin  
Як органи ДФС приймають документи щодо реєстрації РРО
adminДата: Четвер, 08.03.2018, 10:40 | Повідомлення # 1
Ранг 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 2045
Статус: Offline
Як органи ДФС приймають документи щодо реєстрації РРО


У межах організації роботи стосовно забезпечення реєстрації в контролюючих органах реєстраторів розрахункових операцій (далі - PРO) ДФС інформує про Процедури реєстрації вхідних документів щодо реєстрації, опломбування та введення в експлуатацію РРО.

Реєстрація РРО в контролюючому органі здійснюється на підставі заяви за формою № 1-РРО/№ 1-РРОВ із долученими до неї копіями документів, що подаються суб'єктом господарювання до контролюючого органу згідно з порядками щодо реєстрації РРО та КОРО, затверджених наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. № 547 (далі - Наказ № 547). Приймання названих заяв і документів здійснюють підрозділи, відповідальні за реєстрацію РРО. Форми заяв містять поля для відміток про реєстрацію заяв у контролюючих органах. Відповідно, після приймання таких заяв має бути забезпечена безумовна їх реєстрація в контролюючих органах за загальними правилами реєстрації вхідних документів від платників податків.

Роботи з уведення РРО в експлуатацію виконуються центром сервісного обслуговування (далі - ЦСО). Завершення процедури реєстрації РРО відбувається після подання суб'єктом господарювання копії довідки про опломбування РРО й акта введення в експлуатацію РРО, що видаються ЦСО.

Документи щодо опломбування та введення в експлуатацію РРО (копії довідок про опломбування РРО та актів уведення в експлуатацію РРО) мають реєструватись як вхідні документи контролюючими органами за місцем реєстрації РРО з дотриманням вимог п. 161 Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів АР Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 р. № 1242 (далі - Інструкція), та пп. 3.5.1 п. 35 р. III Примірного регламенту державних податкових інспекцій у районах, містах (крім міста Києва), районах у містах, об'єднаних державних податкових, інспекцій головних управлінь ДФС, затвердженого наказом ДФС від 31.01.2015 р. № 50.

Лист ДФС України від 17.01.2018 р. № 1422/7/99-99-08-01-03-17

buh.ligazakon.net
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Cайт ЦСО Шумей М.В. м.Рожнятів

Copyright "Рожнятів сервіс" © 2009 - 2024
Використовуються технології uCoz
radionet