ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЛИСТ
від 12.04.2017 р. № 2004/10/10-36-14-06-22
Головне управління ДФС у Київській області розглянуло Ваш лист щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та повідомляє таке.
Закон України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія цього Закону поширюється на всіх суб’єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.
Пунктом 9 статті 3 Закону №265 передбачено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій. Таким чином, у разі, коли на реєстраторах розрахункових операцій не проводяться розрахункові операції, включати їх та роздруковувати фіскальні звітні чеки (Z-звіти) не обов’язково.
Робота реєстратора розрахункових операцій блокується, якщо після роздрукування фіскального звітного чека РРО протягом 72 годин сервером обробки інформації не отримано контрольно-звітної інформації від РРО. У випадку, якщо реєстратор розрахункових операцій не використовується та на ньому не роздруковуються фіскальні звітні чеки, то його робота після закінчення 72 годин блокуватися не буде.
Заступника начальника Р.Ю. Гришко
https://buhgalter911.com/uk....69.html