Рожнятів сервіс

Продаж і сервісне обслуговування касових апаратів, електронних ваг,
супутникове телебачення, ремонт телерадіоапаратури. м.Рожнятів,площа Єдності буд.6 тел.096-8253344

Неділя, 24.11.2024, 03:58
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Каса, що звітує: забаганка податківця чи європейська норма?
adminДата: Понеділок, 17.11.2014, 18:35 | Повідомлення # 1
Ранг 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 2045
Статус: Offline
Каса, що звітує: забаганка податківця чи європейська норма?


Ми хочемо збудувати нову країну, але ж будь-яке будівництво потребує чималих коштів. Лантух державного бюджету буде повний тоді, коли, по-перше, всі дірки, спричинені корупцією, в ньому будуть щільно залатані. І по-друге, треба забезпечити такі надходження до бюджету, які б дозволяли згадувати про підвищення зарплат та пенсій не тільки перед виборами.

У пошуках прихованих джерел наповнення бюджету минулого року податківці впровадили вимогу щодо передачі реєстраторами розрахункових операцій (РРО) звітів в електронному вигляді. Наразі ж ДФС пропонує втілити обов’язкове застосування реєстраторів розрахункових операцій усіма суб’єктами господарювання в сфері роздрібної торгівлі, за вийнятком ринків та виїзного продажу. Ця норма вважається досить непопулярною і має опонентів. Ми поцікавился думкою з цього питання в директорів київських сервісних центрів з обслуговування РРО.

Валерій Петровський, ТОВ “Техносервіс-2”: “У концепції касового контролю відбуваються значні, щоб не сказати епохальні зміни. Близько 20 років тому я власноруч проводив заміну механічних касових апаратів на електронні, а з минулого року всі РРО почали передавати звіти до податкової в електронному вигляді. Один з головних результатів впровадження такого порядку в тому, що недобросовісним підприємцям стало набагато складніше приховувати реальні обсяги виручки. З іншого боку, з впровадженням
контрольної стрічки в електронній формі відпадає необхідність витрачати кошти на паперову стрічку, стає менше паперової звітності.

Прості розрахунки показують, що за весь період експлуатації касового апарату підприємець витрачав на придбання паперу для нього майже стільки, скільки коштує сам апарат. Завдяки таким новаціям експлуатація касового апарату з точки зору бізнесмена стає менш затратною, отже навіть для суб’єктів підприємництва на єдиному податку це не стане тягарем. Взагалі нам потрібно змінювати ментальність, якщо хочемо в Європу. У Греції, Болгарії, Угорщині та інших країнах Євросоюзу, наприклад, касовий апарат є нормою, і покупець отримує касовий чек навіть коли купує якусь дрібничку. Тамтешні касові апарати також передають звіти до податкової і її фахівці проводять перевірки тільки тих підприємців, у яких виявлено розбіжності між офіційно поданими звітами та інформацією, отриманої з касових апаратів. ”

Володимир Мігаль, ТОВ “Міг-Сервіс”: “Впровадження передачі даних з касових апаратів було для сервісних центрів масштабним проектом. Працювали без вихідних, проводили навчання спеціалістів, аби опанувати новітні технології. Справа в тому, що для передачі звітів РРО використовується технологія, розроблена Національним банком України. Вона гарантує цілісність і захищеність даних на всіх етапах комунікацій, тобто ніхто, окрім податкової, цієї інформації не бачить. Ми ж, як сервісні центри, відслідковуємо сам факт передачі даних, щоб повідомити клієнтів в разі будь-яких нестандартних ситуацій.

Хоча сама система передачі даних працює практично без нарікань, може бути багато причин того, що конкретний РРО не передав звіт: чи то негаразди в мережі мобільного оператора, чи то банально відійшов з’єднувальний кабель… У системах інформаційних еквайєрів ми бачимо всі ці факти он-лайн, в режимі реального часу, і можемо оперативно реагувати. Інколи бувають випадки, коли РРО не з першого разу проходить персоналізацію в системі, і тут виручає служба підтримки інформаційних еквайєрів — вони разом зі спеціалістами НБУ та податкової можуть перевірити, що саме відбувається з конкретним пакетом даних, і знайти рішення. Зараз ми вже відпрацювали таку взаємодію, система працює вельми надійно, і я не бачу будь-яких технологічних перешкод для розширення застосування РРО. Авжеж, це означатиме необхідність сплати податків, але ж ми врешті-решт повинні колись стати цивілізованою державою та почати працювати прозоро. ”

Сергій Михайленко, ТОВ “Ерасервіспарк”: “Від часів, коли в Україні почали застосовувати РРО, впровадження он-лайн звітів стало найбільш ефективною новацією. Вже немає можливості торгувати протягом дня без касового апарату, а наприкінці зміни надрукувати декілька чеків і таким чином приховувати реальний дохід. Вочевидь, такий поворот справ не влаштовує тих, хто отримує дохід від продажу контрабандних та контрафактних товарів, або де прибуток створюється за рахунок несплати податків.

Через те й багато опонентів. Знаю від тих своїх клієнтів, хто справді вболіває і за свій бізнес, і за країну, що їх турбує не стільки необхідність застосовувати касові апарати, скільки пов’язані з цим перспективи «навідувань» податківців. Сьогодні було б достатньо перевіряти у магазині лише три речі: чи видає продавець чек покупцеві, чи не було втручання у “нутрощі” каси, та чи передає вона звіти до податкової. Якщо тут є порушення, треба відповідати. А решту податківці могли б аналізувати в себе за комп’ютерами, не турбуючи підприємців зайвими візитами. Гадаю, це зменшить корупцію на місцях — а якщо так, то у відповідальних підприємців не буде причин опиратися розширенню застосування РРО.”

Також ви можете прочитати більше матеріалів по цій темі — інтерв’ю з Борисом СИДОРЕНКО: «Тіньовикам касові апарати не потрібні»

http://blog.vlasnasprava.info/kasa-sh....a-norma
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Cайт ЦСО Шумей М.В. м.Рожнятів

Copyright "Рожнятів сервіс" © 2009 - 2024
Використовуються технології uCoz
radionet