admin | Дата: Субота, 25.08.2018, 23:11 | Повідомлення # 1 |
Ранг 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 2045
Статус: Offline
| Кабмін вніс зміни до порядку проведення ремонту та техобслуговування РРО. Загалом, можна виділити два основні нововведення.
Перше стосується сервісних центрів. Як і планувалось, відтепер усі документи, які ЦСО формує при введенні РРО в експлуатацію та під час його техобслуговування, вони самостійно направлятимуть контролерам в електронній формі. Раніше в цьому документальному ланцюжку були задіяні і власники РРО.
Друге — виробників РРО. Відтепер контролери будуть вести реєстр екземплярів РРО. Формуватимуть його на підставі даних, які виробники касових апаратів, не пізніше дня їх постачання, зобов’язані надіслати ДФС.
Такі дані повинні містити інформацію про:
- найменування моделі РРО, сферу його застосування і версію внутрішнього програмного забезпечення (згідно з Державним реєстром РРО);
- унікальний (серійний) номер реєстратора;
- дату виготовлення;
- гарантійний термін зберігання;
- гарантійний термін експлуатації;
- термін служби реєстратора тощо.
Постанова КМУ «Про внесення змін до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій» від 13.06.18 р. № 496
https://www.facebook.com/krc.kiev.ua/posts/1913899235365602
|
|
| |