Вводиться реєстр екземплярів РРО
Також впроваджується механізм електронного обміну документами з ДФС, інформуєЮРЛІГА.
Кабмін спростив порядок реєстрації касової техніки та її технічного обслуговування.
Відповідна постанова від 13 червня 2018 року № 496 набуде чинності з дня опублікування.
Документом запроваджується механізм обміну документами між територіальними органами ДФС і центрами сервісного обслуговування в електронній формі як при введенні в експлуатацію реєстраторів, так і в подальшому їх обслуговуванні.
Очікується, що таке рішення дозволить істотно спростити процес реєстрації таких РРО, зменшить вплив людського фактора на прийняття рішень в цій сфері та дасть можливість бізнесу здійснювати їх реєстрацію в один крок за один робочий день на підставі заяви за спрощеною формою.
Також вводиться реєстр екземплярів реєстраторів розрахункових операцій, порядок ведення якого визначить Мінфін.
Реєстр екземплярів РРО ведеться з метою узагальнення, зберігання та надання вірогідної інформації щодо моделей (модифікацій), конструкторсько-технологічної та програмної документації реєстраторів, які дозволені для застосування у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг і включені до Державного реєстру РРО.
Виробники не пізніше дня постачання реєстратора повинні будуть надіслати ДФС інформацію про такий екземпляр реєстратора. Інформація повинна містити дані про найменування моделі (модифікації) реєстратора, сферу його застосування і версію внутрішнього програмного забезпечення (згідно з Державним реєстром РРО), унікальний (серійний) номер реєстратора, дату виготовлення, гарантійний термін зберігання, гарантійний термін експлуатації, термін служби реєстратора, складові частини реєстратора згідно із сертифікатом відповідності та конструкторсько-технологічною документацією виробника, комплект постачання.
На підставі зазначеної інформації ДФС веде реєстр екземплярів РРО.
https://buhgalter911.com/uk/news/news-1037805.html