Рожнятів сервіс

Продаж і сервісне обслуговування касових апаратів, електронних ваг,
супутникове телебачення, ремонт телерадіоапаратури. м.Рожнятів,площа Єдності буд.6 тел.096-8253344

П`ятниця, 17.05.2024, 12:38
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: admin  
Форум » Касові апарати » РРО - без проблем. » Роз’яснення Щодо наказу Міндоходів №249 від 08.07.13.
Роз’яснення Щодо наказу Міндоходів №249 від 08.07.13.
adminДата: Понеділок, 05.08.2013, 20:06 | Повідомлення # 1
Ранг 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 2045
Статус: Offline
Роз’яснення Щодо наказу Міндоходів №249 від 08.07.13.


Пунктом 3. Наказу ДП «Укрелекон» доручено вилучити з 01.10.2013 р. з Держреєстру РРО реєстратори які не забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів ДПС.
У відповідності до п.24. Положення про Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, у разі зміни фіскальних вимог або вимог нормативних документів до реєстраторів Державна податкова адміністрація на підставі пропозицій технічної комісії встановлює строки та порядок виведення з експлуатації або доопрацювання реєстраторів, які не відповідають новим вимогам.

Для виконання наказу Міндоходів ДП «Укрелекон» , як секретаріат технічної комісії по підготовці змін до Держреєстру РРО , до 01.10.2013 повинен підготувати проект Держреєстру в який ввійдуть тільки ті реєстратори які забезпечують передачу звітної інформації .

Ст.3.п3. Закону України «про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі , громадського харчування та послуг» передбачає застосування тільки тих РРО , що включені до Державного реєстру .

Таким чином , не зважаючи на те , що законом 2087а-1 відповідальність за ненадання СПД контрольно-звітної інформації настає з 01.01.2014 р. доопрацювання всіх реєстраторів повинно бути завершено протягом місяця після опублікування нового Держреєстру. Процедура скасування реєстрації РРО передбачена п2.12.Порядку реєстрації опломбування та застосування РРО.

2.12 . Примусове скасування реєстрації РРО здійснюється у таких випадках:

При виявленні невідповідності конструкції та(або) програмного забезпечення РРО модифікації включеній до Держреєстру РРО.

2.13. Орган ДПС за місцем реєстрації РРО повинен попередити СПД за місяць до настання терміну про необхідність скасування реєстрації РРО. Якщо СПД не виконує дій передбачених п.2.11(СПД повинні надати заяву про скасування реєстрації РРО ) то через місяць після виникнення обставин визначених п.2.12. представник ДПС у Книзі реєстраторів розрахункових операцій здійснює запис про скасування реєстрації РРО. З цього моменту СПД не має права застосовувати РРО.

Виходячи з вищевказаного , рекомендуємо керівникам центрів сервісного обслуговування РРО надати це роз’яснення користувачам реєстраторів які не провели доопрацювання РРО.

Виконавчий директор

Асоціація «УкрЕККА» Б.Сидоренко

http://www.uekka.com.ua/news/?pid=658
 
Форум » Касові апарати » РРО - без проблем. » Роз’яснення Щодо наказу Міндоходів №249 від 08.07.13.
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Cайт ЦСО Шумей М.В. м.Рожнятів

Copyright "Рожнятів сервіс" © 2009 - 2024
Використовуються технології uCoz
radionet